Vásárlási Útmutató

Megrendelés, reklamáció

Regisztráció

Webáruházunkban a vásárlás egyszerű, gyors és biztonságos.
Rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy néhány kattintással, mégis maximális biztonsággal leadhassa rendeléseit.

Webshopunkban csak a regisztráció elvégzése után lehet szolgáltatást megrendelni. A regisztráció során csak a szükséges adatokat kérjük el, melyek kellenek a szolgáltatásokhoz és a számlázáshoz. Fontos hogy helyes, működő e-mail címet adjon meg és amit lehet igazolja vissza e-mail címének valódiságát!
A megadott adatokat szigorúan védjük, azokat titkosan kezeljük, amelyeről bővebben a Adatvédelmi Nyilatkozat menüpontban írtunk.

Szolgáltatás megrendelés folyamata

A megrendelés pontos folyamatát Megrendelés menüpontban részletezzük.
A megrendelés leadása akkor számít sikeresnek, ha átutalásos fizetési mód esetében - bejelentkezve a felhasználói felületére - a számláim menüben látja a megrendelésről szóló díjbekérő számlát, bankkártyás fizetés esetén pedig a vágszámlát.
A megrendelés leadását követően természetesen visszaigazoló e-mailt is küldünk, ennek elakadása vagy késlekedése esetén érdemes a számláim menüpontot ellenőrizni.

Ügyfélszolgálat

Ha bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill. problémája adódott a webshop-os vásárlás közben, kérjük, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz!

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
1032 Budapest, Kenyeres utca 14. Fsz. 1.
Telefon: + 36 1 700 4242; Fax: + 36 1 266 1533
E-mail: info@intronet.hu
Nyitva tartás: hétfő - péntek: 10.00 - 18.00

A Webshop üzemeltetője

Ha bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill. problémája adódott a webshop-os vásárlás közben, kérjük, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz!

INTRONET Szoftverfejlesztő és Informatikai Kft.
Székhely: H-1032 Budapest, Kenyeres utca 14. Fsz. 1.
Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-720082
Adószám: 13127600-2-41
Bankszámla szám: 10700457-27936009-51100005
Ügyvezető: Bordi Gergely

Reklamációk kezelése

Bármilyen panasz vagy probléma esetén e-mail-ban, faxon, telefonon vagy online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését.
Elérhetőségeink a Kapcsolat menüpontban olvashatók.

Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 10h-18h között. Személyes ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban munkanapokon 12h-16h között lehetséges a 1032 Budapest, Kenyeres utca 14. Fsz. 1.-ben található irodánkban.
Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a "Tranzakció azonosító" számsorra, amelyet minden esetben megküldünk e-mailben. A panaszok, bejelentések kivizsgálása 24 órán belül várható.

Fizetési módok

1.) Átutalás: díjbekérő számlát állítunk ki, amelynek kiegyenlítése után a befizetést lekönyveljük és ekkor küldjük ki a végszámlát. A szolgáltatás megkezdése a lekönyvelés időpontja.

2.) Bankkártyás fizetés: rednszerünk azonnal kiállítja a végszámlát és elindítja a szolgáltatást.

3.) Bankban történő befizetés: K&H bankban készpénzben is ki lehet egyenlíteni a díjbekérő számlákat. A lekönyvelés pillanatában generáljuk a végszámlát és kezdjük meg a szolgáltatást.

Bankkártyás fizetés

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák. Ezen kívül bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát.

A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestrokártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terhelés csak napokkal később következik be és addig nem engedheti a bank az összeg újbóli elköltését. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, a tényleges leemelésig kamat is jár rá. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így újra elkölthetővé válik.

Sikertelen tranzakció: lehetséges kártya problémák

A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
A kártyán nincs elég fedezet a tranzakció végrehajtásához.
A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
A kártyahasználat tiltott.
A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
A kártya lejárt.

Sikertelen tranzakció: lehetséges egyéb okok

A tranzakció során megszakadt az internet kapcsolaat.
A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt.
A fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára.
A fizetőoldalról ugyan visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével újra a fizetőoldalra irányítja, ezért tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból visszautasítja.

A banki SMS visszaigazolás ellenére is sikertelen a fizetés

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Mi a teendő sikertelen fizetés esetén

Ha az imént felsorolt lehetséges okok közül a nyilvánvalóakat kizárta, akkor 15 perc elteltével a fizetés újra megkísérelhető. Ha újra sikertelenül jár, akkor lépjen kapcsolatba a számlavezető bankjával!

Miért a számlavezető bank az illetékes?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

© 2003-2024 Intronet Kft. Minden jog fenntartva!