Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a "Tranzakció azonosító" számsorra. Ezt a hosszú számsort minden esetben automatikusan megkapja e-mailben (akár sikeres, akár sikertelen a fizetési tranzakció).
Probléma esetén e-mailen, faxon, telefonon vagy
online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését:
E-mail cím: info@intronet.hu
Online ügyfélszolgálat:
www.intronet.hu/online_ugyfelszolgalat.htmlTelefon: +36 (1) 700-4242
Fax: +36 (1) 266-1533
Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 10h-16h között.
Személyes ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban munkanapokon 12h-16h között lehetséges Budapesten található irodánkban ( Budapest).
A fogadott és rögzített bejelentést követően három munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek egyikén és tájékoztatjuk a fejleményekről. E-mailen vagy online ügyfélszolgálatunkon történő megkeresések esetén általában 24 órán belül kezeljük a problémát.