Webáruházunkban a vásárlás egyszerű, gyors és biztonságos. Rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy néhány kattintással, mégis maximális biztonsággal leadhassa rendeléseit. Webshopunkban csak a regisztráció elvégzése után lehet szolgáltatást megrendelni. A regisztráció során csak a szükséges adatokat kérjük el, melyek kellenek a szolgáltatásokhoz és a számlázáshoz. Fontos hogy helyes, működő e-mail címet adjon meg és amit lehet igazolja vissza e-mail címének valódiságát! A megadott adatokat szigorúan védjük, azokat titkosan kezeljük, amelyeről bővebben a Adatvédelmi Nyilatkozat menüpontban írtunk.
A megrendelés pontos folyamatát Megrendelés menüpontban részletezzük. A megrendelés leadása akkor számít sikeresnek, ha átutalásos fizetési mód esetében - bejelentkezve a felhasználói felületére - a számláim menüben látja a megrendelésről szóló díjbekérő számlát, bankkártyás fizetés esetén pedig a vágszámlát. A megrendelés leadását követően természetesen visszaigazoló e-mailt is küldünk, ennek elakadása vagy késlekedése esetén érdemes a számláim menüpontot ellenőrizni.
Ha bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill. problémája adódott a webshop-os vásárlás közben, kérjük, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz! Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 1032 Budapest, Kenyeres utca 14. Fsz. 1. Telefon: + 36 1 700 4242; Fax: + 36 1 266 1533 E-mail: info@intronet.hu Nyitva tartás: hétfő - péntek: 10.00 - 18.00
Ha bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill. problémája adódott a webshop-os vásárlás közben, kérjük, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz! INTRONET Szoftverfejlesztő és Informatikai Kft. Székhely: H-1032 Budapest, Kenyeres utca 14. Fsz. 1. Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-720082 Adószám: 13127600-2-41 Bankszámla szám: 10700457-27936009-51100005 Ügyvezető: Bordi Gergely
Bármilyen panasz vagy probléma esetén e-mail-ban, faxon, telefonon vagy online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését. Elérhetőségeink a Kapcsolat menüpontban olvashatók. Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 10h-18h között. Személyes ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban munkanapokon 12h-16h között lehetséges a 1032 Budapest, Kenyeres utca 14. Fsz. 1.-ben található irodánkban. Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a "Tranzakció azonosító" számsorra, amelyet minden esetben megküldünk e-mailben. A panaszok, bejelentések kivizsgálása 24 órán belül várható.
1.) Átutalás: díjbekérő számlát állítunk ki, amelynek kiegyenlítése után a befizetést lekönyveljük és ekkor küldjük ki a végszámlát. A szolgáltatás megkezdése a lekönyvelés időpontja. 2.) Bankkártyás fizetés: rednszerünk azonnal kiállítja a végszámlát és elindítja a szolgáltatást. 3.) Bankban történő befizetés: K&H bankban készpénzben is ki lehet egyenlíteni a díjbekérő számlákat. A lekönyvelés pillanatában generáljuk a végszámlát és kezdjük meg a szolgáltatást.
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, internetes online vásárlásra engedélyezett VISA és Mastercard kártyákkal, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. (A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ.)
Fizetési felületet biztosítja:
Az euróban(€) történő online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. (A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.)
A forintban történő online bankkártyás fizetési módok a CIB Bank Zrt. rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák. Ezen kívül bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
A fizetésem biztonsága így garantált? Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestrokártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák jogosulatlan használata ellen. A Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terhelés csak napokkal később következik be és addig nem engedheti a bank az összeg újbóli elköltését. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, a tényleges leemelésig kamat is jár rá. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így újra elkölthetővé válik.
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
Ha az imént felsorolt lehetséges okok közül a nyilvánvalóakat kizárta, akkor 15 perc elteltével a fizetés újra megkísérelhető. Ha újra sikertelenül jár, akkor lépjen kapcsolatba a számlavezető bankjával! Miért a számlavezető bank az illetékes? A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
+36 (1) 700-4242
© 2003-2025 Intronet Kft. Minden jog fenntartva!
Személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglás szükséges! Készpénzt irodánkban nem kezelünk, így számlabefizetés nem lehetséges. Személyes számlafizetés a CIB bank fiókhálózatának bármelyikén megtehető. Kérjük az ügyintézéshez szükséges minden iratot e-mailben vagy faxon juttassák el hozzánk, ezeket mi is digitális formában tároljuk!